Την Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρας Μετανάστη, μαθητές της Γ' Γυμνασίου συμμετείχαν σε συζήτηση και βιωματικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης τους πάνω σ' αυτό το τόσο επίκαιρο και σημαντικό ζήτημα.
Διδακτικές επισκέψεις στα πλαίσια του επαγγελματικού προσανατολισμού.
Στα πλαίσια του μαθήματος project με θέμα «σχεδιάζω το μέλλον μου», το οποίο διδάσκεται στην Γ΄ Γυμνασίου με σκοπό τον επαγγελματικό προσανατολισμό, με υπεύθυνη την κ. Σταυροπούλου Δ. , το σχολείο μας είχε την χαρά να φιλοξενήσει δύο καταξιωμένους συμπολίτες με μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο τους, τον κ. Λαγό Χρήστο, Δ/ντή του Α΄Δημοτικού σχολείου Λεχαινών και την κ. Πανουτσοπούλου Κων/να η οποία ασχολείται με την κομμωτική τέχνη και διατηρεί κομμωτήριο στην πόλη μας.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή φορά, η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο σχολείο μας.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Κρίνεται σκόπιμο να σας ενημερώσουμε ότι σχετικά με τη φοίτηση των μαθητών η ισχύουσα νομοθεσία προβλέπει τα εξής:
Καλοσώρισμα Διευθύντριας για το Σχολικό Έτος 2015-16.
0 σύλλογος των καθηγητών και η Διευθύντρια του σχολείου σας καλωσορίζουμε στην Ιστοσελίδα του Γυμνασίου Λεχαινών και σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, με υγεία για όλους.
Επειδή πιστεύουμε ότι πολιτισμός και παιδεία είναι έννοιες αλληλένδετες, και ακριβώς σ? αυτή την υπέροχη συνύπαρξη βρίσκεται η καλλιέργεια σκέψης και πολιτισμού, στο Γυμνάσιο Λεχαινών προσπαθούμε μαζί με τους μαθητές μας να έχουμε μια βιωματική σχέση με τις τέχνες. Αδράξαμε την ευκαιρία που μας δόθηκε από το διεθνές Φεστιβάλ κινηματογράφου για νέους και παιδιά Ολυμπίας για να έχουμε ένα ταξίδι στο μαγικό κόσμο της 7ης τέχνης, στη σαγήνη του σινεμά.
Δεκαέξι μαθητές και μαθήτριες της σχολικής μονάδας, μαζί με τις καθηγητριές τους είχαν μια καταπληκτική εμπειρία από τις 3 έως τις 5 Δεκεμβρίου.
Έμαθαν, διασκέδασαν, δημιούργησαν τη δική τους ταινία στο εργαστήριο κινηματογράφου με τις οδηγίες της δασκάλας τους σκηνοθέτριας κ. Αγάθης Δαρλάση.
Μυήθηκαν στα μυστικά του κινηματογράφου, άνοιξε διάπλατα μπροστά τους η πόρτα αυτής της μαγικής τέχνης!
Το φεστιβάλ κινηματογράφου τους έδωσε τη δυνατότητα, να έχουν ένα ταξίδι αυτογνωσιακό, ένα ταξίδι που είχε σταθμούς τις ιδιαίτερες δεξιότητες και τα ταλέντα που ανακάλυψαν.
Τα παιδιά και από τις 3 τάξεις του Γυμνασίου δημιούργησαν 7 ολιγόλεπτες ταινίες, οι οποίες προβλήθηκαν το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου στο Θέατρο Απόλλων στον Πύργο πριν την τελετή λήξης του Φεστιβάλ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στο Γυμνάσιο Λεχαινών , το σχολικό έτος 2014-2015, υλοποιείται στο μάθημα των βιωματικών δράσεων από την υπεύθυνη καθηγήτρια Δ. Σταυροπούλου, πρόγραμμα για την οπτικοαουστική έκφραση, δηλαδή την αφήγηση και διατύπωση νοημάτων με εικόνες και ήχους. Πρόκειται για μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης που προκύπτουν από την δημιουργική χρήση οπτικοακουστικών εργαλείων και μέσων (καλλιτεχνική φωτογραφία, κινηματογράφος, κινούμενο σχέδιο, animation, βιντεοαρτ κλπ).
Την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014, ο προσκεκλημένος του σχολείου κ. Γιώργος Μανιάτης, φωτογράφος, ανέπτυξε στους μαθητές την τέχνη της φωτογραφίας. Στην ιστορική αναδρομή, παρουσίασε τις πρώτες φωτογραφικές μηχανές και τον τρόπο λειτουργίας τους. Στην συνέχεια μίλησε για την μέθοδο της Νταγκεροτυπίας και την καθοριστική συμβολής της στην φωτογραφία. Μέσα από φωτογραφίες γνώρισαν και τον τρόπο λειτουργίας του πρόδρομου κινηματογράφου. Ο κ. Μανιάτης έδειξε στους μαθητές φωτογραφικές μηχανές με φίλμ, Kodak, μηχανές "compact", μηχανές SLR και ανέλυσε τις τεχνικές και τους τρεις βασικούς άξονες της φωτογραφίας.
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν και έγιναν για λίγο «μικροί φωτογράφοι».
Την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου, οι μαθητές του Α3 τμήματος του Γυμνασίου επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στο κατάστημα του κ. Γ. Σχίζα, Υδροτεχνική Ηλείας, στα Λεχαινά , στα πλαίσια εκπαιδευτικής επίσκεψης στο μάθημα της τεχνολογίας από την καθηγήτρια κ. Δ. Σταυροπούλου. Γνώρισαν μηχανήματα και εργαλεία και την χρήση τους, την εξέλιξή τους στο βάθος του χρόνου και γενικότερα την ανάγκη της τεχνολογικής εξοικείωσης στην σύγχρονη εποχή. Ανέδειξε την αξία και την ανάγκη για την ασφάλεια στην χρήση των μηχανημάτων και αναφέρθηκε στα ρούχα και παπούτσια ασφαλείας. Οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον , υπέβαλλαν πολλές ερωτήσεις στις οποίες ο κ. Σχίζας με προθυμία απάντησε, δηλώνοντας ότι είναι πάντα ανοιχτός στην συνεργασία με το σχολείο και την βιωματική μάθηση των μαθητών.
Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014, στα πλαίσια των προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα τα αρωματικά φυτά και βότανα ο προσκεκλημένος του Γυμνασίου κ. Μπάμπης Μανιάτης τ. γεωπόνος έδωσε στους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου συνέντευξη σχετικά με το επάγγελμά του, τις προϋποθέσεις άσκησης, το περιβάλλον εργασίας και τις προοπτικές του σε μια περιοχή η οποία χαρακτηρίζεται από τις αγροτικές δραστηριότητες και επιχειρήσεις. Αναφέρθηκε στα αρωματικά φυτά και βότανα, τα αιθέρια έλαια, τις καλλιέργειες και τις δυνατότητες επιχειρηματικής ανάπτυξης αυτών στον ελληνικό χώρο και ειδικότερα στην περιοχή μας. Με την επίβλεψη των υπευθύνων καθηγητών κ. Δ. Μάη, κ. Δ. Παλυβού, κ. Δ. Σταυροπούλου, οι ομάδες μαθητών είχαν προετοιμάσει ερωτηματολόγια και οργανώσει τις συνεντεύξεις οι οποίες μονοπώλησαν το ενδιαφέρον τους.
Μέσα από τις βιωματικές δράσεις οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ξεφύγουν από τον γνωσιολογικό υπερφορτισμό του σχολείου και να καλλιεργήσουν τεχνικές ή καλλιτεχνικές δεξιότητες που δίνουν ευκαιρίες εαυτοαντίληψης και σχεδιασμού του εκπαιδευτικού τους portofolio.
Παρακαλούμε όσα ταξιδιωτικά γραφεία επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον και να υποβάλλουν τις προσφορές τους σχετικά με την εκπαιδευτική μετακίνηση) του Σχολείου μας.
Η προσφορά κατατίθεται κλειστή στο Σχολείο.
Με κάθε προσφορά κατατίθεται από το ταξιδιωτικό γραφείο απαραιτήτως και Υπεύθυνη Δήλωση ότι διαθέτει, βεβαίωση συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων για τη λειτουργία τουριστικού γραφείου, η οποία βρίσκεται σε ισχύ.
![]() |
Επαναπροκήρυξη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος
|
Στο Γυμνάσιο Λεχαινών Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014 στις 12.00 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση για τους γονείς της Α΄τάξης της σχολικής μονάδας με τα εξής θέματα:
1. Η μετάβαση των μαθητών στο Γυμνάσιο
2. Το πρόγραμμα σπουδών
3. Κανονισμός λειτουργίας του σχολείου
Η Δ/ντρια του Γυμνασίου κ. Διατσέντα Φανού ενημέρωσε τους γονείς για το ζήτημα της μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Στη συνέχεια οι καθηγητές που διδάσκουν στην α? Τάξη η κ Αναγνωστοπούλου Αναστασία, ο κ. Βασιλακόπουλος Δημήτρης, ο κ. Ζούπας Αθανάσιος, ο κ. Μάης Δημήτρης, ο κ Μαλεβίτης Ηλίας η κ. Σταυροπούλου Δήμητρα, η κ. Περδίκη Δήμητρα η κ. Πολυχρονοπούλου Λίτσα, αναφέρθηκαν στη διδασκαλία των μαθημάτων της Α΄τάξης στις ιδιαιτερότητες του μαθήματος των βιωματικών δράσεων, στα προγράμματα των σχολικών δραστηριοτήτων που εκπονούνται στο σχολείο καθώς και τον κανονισμό λειτουργίας.
Στο τέλος συζητήθηκαν τα ερωτήματα των γονιών, σε ένα πολύ καλό κλίμα συνεργασίας σχολείου και οικογένειας με γνώμονα την ενίσχυση των μαθητών της σχολικής μονάδας.
Ο στόχος που προέκυψε από τη συνάντηση ήταν συνεχής και αδιάλειπτη συνεργασία του σχολείου με τους γονείς.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Glossomobil, ένα αυτοκίνητο του Ινστιτούτου Γκαίτε γεμάτο εκπαιδευτικό υλικό και παιχνίδια για τη Γερμανία και τη Γερμανική Γλώσσα, επέλεξε το Γυμνάσιο Λεχαινών ως μία από τις στάσεις του ταξιδιού του ανά την Ελλάδα. Μαθητές όλων των τάξεων που διδάσκονται τα γερμανικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παιχνίδια, μίλησαν και τραγούδησαν στα γερμανικά, έπαιξαν κι έμαθαν.Η καθηγήτρια γερμανικών του σχολείου κ. Αναγνωστοπούλου Αναστασία ότι είναι πολύ σημαντικό να συνειδητοποιούν οι μαθητές πόσο εύκολα μπορούν να μάθουν κι έξω από την τάξη αλλά και να χρησιμοποιούν την ξένη γλώσσα για να δημιουργήσουν διαύλους επικοινωνίας και να εξοικειωθούν με τον πολιτισμό, τα ήθη και τα έθιμα μιας άλλης χώρας. Η Διευθύντρια του Γυμνασίου, κα Φανού- Φουσκαρίνη Διατσέντα αφού ευχαρίστησε τις υπεύθυνες καθηγήτριες του Ινστιτούτου Γκαίτε για τις πολύ δημιουργικές δραστηριότητες που υλοποίησαν μαζί με τους μαθητές του γυμνασίου Λεχαινών και την καθηγήτριά τους, της γερμανικής γλώσσας, κ. Αναγνωστοπούλου Αναστασία, τόνισε τη μεγάλη αξία και της Γερμανικής γλώσσας, όπως και των άλλων γλωσσών, που, ως δεξιότητες επικοινωνίας θα τους βοηθήσει σε αυτό το παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, να σχεδιάσουν το μέλλον τους, να δημιουργήσουν ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης. Το Glossomobilεπισκέφθηκε το Γυμνάσιο στις 10 Νοεμβρίου, και οι καθηγήτριες που το συνόδευαν, η Λουκία και η Ρήνα, φρόντισαν ώστε η επίσκεψη να μείνει αξέχαστη σε όλους. Τις ευχαριστούμε και περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη επίσκεψη!
Την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Λεχαινών τηλεδιάσκεψη με θέμα την Ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Την τηλεδιάσκεψη διοργάνωσαν το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και εντάσεται στα πλάισια μιας καμπάνιας ενημέρωσης των μαθητών για τη σωστή χρήση του διαδικτύου. Την τηλεδιάσκεψη παρακολούθησαν οι μαθητές της τρίτης Γυμνασίου, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων, για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τον εθισμό στη χρήση του διαδικτύου, την διακίνηση παράνομου υλικού και τις νομικές επιπτώσεις.
Στις 15/10/2014 στα πλαίσια της εβδομάδας περιβαλλοντικής εκπαίδευσης οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου που θα συμμετάσχουν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα που θα εκπονήσει το Γυμνάσιο Λεχαινών με τίτλο: «Η μηχανή της φύσης Αρωματικά φυτά και βότανα, αγαπώ αυτά που μου δίνουν ζωή» με τους υπεύθυνους καθηγητές Παλυβού Δήμητρα, Μάη Δημήτριο, Σταυροπούλου Δήμητρα και Θεοδοσίου Κατίνα φύτεψαν αρωματικά φυτά στον αύλειο χώρο του σχολείου. Οι μαθητές αρχικά καθάρισαν το χώρο στην είσοδο του σχολείου διαμορφώνοντας ένα όμορφο παρτέρι και στη συνέχεια φύτεψαν δενδρολίβανο, ρίγανη, λεβάντα, μολόχα και λιγούστρα. Οι ίδιοι μαθητές ανέλαβαν επίσης τη φροντίδα και περιποίηση των φυτών για όλη τη σχολική χρονιά. Στόχος αυτής της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα περιβάλλοντος ,η εξοικείωση με τη διαδικασία της καλλιέργειας και η αναβάθμιση της αισθητικής της σχολικής μας μονάδας.
Αθλητικές δράσεις στις 6 Οκτωβρίου 2014
Σε παράλληλη δράση με τις αθλητικές δραστηριότητες, μια δεκαπενταμελής ομάδα μαθητών του τμήματος Α3, εστιάζοντας στην αποδοχή της διαφορετικότητας και την ομαδική προσπάθεια, δημιούργησε εγκατάσταση κολάζ σε παλιό πίνακα της τάξης. Το θέμα ήταν «Όλα τα Παιδιά Μία Ομάδα» .
Κάθε μαθητής κατασκεύασε ένα παιδί- αθλητή που ήταν αποτέλεσμα σύνθεσης κομματιών χαρτονιού που σχεδιάστηκαν, χρωματίστηκαν και κόπηκαν σε διαφορετικά μεγέθη και σχήματα ώστε να γίνουν τα μέλη του σώματος και η αθλητική εμφάνιση κάθε φιγούρας. Ανακατεύτηκαν και με τυχαία εμφανισιακά και φυλετικά χαρακτηριστικά συνθέσαμε μία χαρούμενη ομάδα που εμφανίστηκε στον πίνακα. Αγόρια και κορίτσια, από όλο τον κόσμο, με ποικίλες σωματικές διαπλάσεις και χρωματισμούς, σε όποια θέση και κίνηση επέλεξαν τα παιδιά όσο ομαδικά έστηναν την παράσταση στον ξύλινο πίνακα.
Όσο διαφορετικές κι αν έγιναν οι φιγούρες μας, τελικά συντέθηκε μία δυνατή ομάδα που χαίρεται το παιχνίδι χωρίς το άγχος της επικράτησης, με μόνο σκοπό την προσωπική και ομαδική βελτίωση. Με τη χαρά του παιχνιδιού, της αποδοχής του εαυτού μας , της αγάπης του διαφορετικού, την ομαδική προσπάθεια και συνεργασία , τις ιδιαίτερες δεξιότητες και ποικίλες ιδιαιτερότητες του καθενός, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το Γυμνάσιο Λεχαινών στηρίζει την πολυγλωσσία!
Στις 26 Σεπτεμβρίου οι μαθητές του Γυμνάσιο Λεχαινών γιόρτασαν μαζί με χιλιάδες άλλους μαθητές την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών. Οι εορτασμοί για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών γίνονται κάθε χρόνο ταυτόχρονα στις ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν. Σχολεία και αρμόδιοι φορείς οργανώνουν παράλληλες δραστηριότητες αναγνωρίζοντας τη σημασία των γλωσσών στη διαμόρφωση ευρωπαϊκής ταυτότητας. Μαθητές της Β? και της Γ? τάξης του Γυμνασίου συμμετείχαν σ? αυτόν τον πανευρωπαϊκό εορτασμό μέσω ανταλλαγής καρτών που έφτιαξαν μόνοι τους κι έστειλαν σε 19 σχολεία σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ άλλων τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Λιθουανία, τη Σουηδία κ.α.). Έλαβαν με τη σειρά τους χειροποίητες κάρτες από τα σχολεία αυτά και είχαν την ευκαιρία να μάθουν διάφορες φράσεις σε άλλες γλώσσες αλλά και να ζήσουν τη χαρά της προσμονής. Οι μαθητές εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές με συνομήλικούς τους σε τόπους έξω από τα σύνορα της Ελλάδας, κάνοντας έτσι ένα εικονικό ταξίδι στον πολιτισμό και τη γλώσσα τους. Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού κ. Αναστασίας Αναγνωστοπούλου, καθηγήτριας της γερμανικής γλώσσας, η οποία συντόνισε τη διαδικασία. Οι κάρτες που έλαβαν οι μαθητές εκτίθενται σε πίνακα στο χώρο του Γυμνασίου. Το Συμβούλιο της Ευρώπης, αναγνωρίζοντας το σπουδαίο ρόλο της γλωσσικής πολυμορφίας ως αναπόσπαστου στοιχείου της ευρωπαϊκής κληρονομιάς και της διαπολιτισμικότητας, ενθαρρύνει την πολυγλωσσία σε όλη την Ευρώπη. Σ? αυτό το πλαίσιο, η 26η Σεπτεμβρίου έχει οριστεί ως ημέρα εορτασμού των γλωσσών στα κράτη μέλη του Συμβουλίου. Για περισσότερες πληροφορίες: http://edl.ecml.at/
Παρακαλούμε όσα ταξιδιωτικά γραφεία επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον και να υποβάλλουν τις προσφορές τους σχετικά με την εκπαιδευτική μετακίνηση του Σχολείου μας. Η προσφορά κατατίθεται κλειστή στο Σχολείο.
Με κάθε προσφορά κατατίθεται από το ταξιδιωτικό γραφείο απαραιτήτως και Υπεύθυνη Δήλωση ότι διαθέτει, βεβαίωση συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων για τη λειτουργία τουριστικού γραφείου, η οποία βρίσκεται σε ισχύ.
1 |
ΣΧΟΛΕΙΟ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΧΑΙΝΩΝ |
2 |
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ/ΟΙ - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ -ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ |
Την Παρασκευή, 31/10/2014: Αναχώρηση από τα Λεχαινά στις 07:00 π.μ.- άφιξη στην Ακράτα στις 9:00 π.μ. και ημίωρη στάση-άφιξη στη Βουλή των Ελλήνων, στην Αθήνα στις 12:30 μ.μ.-Πέρας της επίσκεψης στη Βουλή στις 15:00. Εν συνεχεία, περίπατος στο Μοναστηράκι-Πλάκα με στάση για φαγητό-Αναχώρηση στις 17:00. Ημίωρη στάση στην Ακράτα στις 19:00-Αναχώρηση, και άφιξη στα Λεχαινά στις 21:00. |
3 |
ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ (μαθητές / καθηγητές) |
42 |
4 |
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ/Α ΜΕΣΟ/Α ? ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ |
Πούλμαν ιδιοκτησίας του τουριστικού γραφείου σε άριστη κατάσταση (ΚΤΕΟ, άδειες κ.τ.λ.) |
5 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ- ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ (μονόκλινα/δίκλινα/τρίκλινα-πρωινό ή ημιδιατροφή) |
|
6 |
ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (πρόγραμμα, παρακολούθηση εκδηλώσεων, επίσκεψη χώρων, γεύματα, κτλ.) |
|
7 |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ (μόνο εάν πρόκειται για πολυήμερη εκδρομή) |
ΟΧΙ |
8 |
ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΞΟΔΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Η΄ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ* |
ΟΧΙ |
9 |
ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (συμπερ. ΦΠΑ) |
ΝΑΙ |
10 |
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΤΗ (συμπερ. ΦΠΑ) |
ΝΑΙ |
11 |
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ |
ΠΕΜΠΤΗ 15/10/2014, 11:00μ.μ. |
12 |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΦΟΡΩΝ |
ΠΕΜΠΤΗ 15/10/2014, 11:00μ.μ. |
Η Δ/ντρια του Σχολείου
ΔΙΑΤΣΕΝΤΑ ΦΑΝΟΥ ΦΟΤΣΚΑΡΙΝΗ
Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,
σας καλωσορίζουμε στο Γυμνάσιο Λεχαινών και σας ευχόμαστε να έχετε μια δημιουργική σχολική χρονιά για το 2014/2015.
Πρωταρχικό στόχο για το σχολείο μας αποτελεί η ενίσχυση και η ενθάρρυνση των μαθητών μας, ώστε να καλλιεργήσουν ικανότητες και κοινωνικές δεξιότητες που οδηγούν στην ανάπτυξη μιας υγιούς και συγκροτημένης προσωπικότητας αφενός και αφετέρου η στήριξη των μαθητών μας στην εμπέδωση των γνώσεων και των αγαθών της παιδείας.
Έτσι οι μαθητές μας θα μπορέσουν να σχεδιάσουν με ασφάλεια και γνώση την προσωπική τους ζωή και το επαγγελματικό τους μέλλον.
Επειδή πιστεύουμε στο Ανοικτό σχολείο, σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε στις σχολικές δραστηριότητες ώστε να βρίσκεστε σε επαφή με την κοινωνία και την αγορά εργασίας, να γίνετε ενεργοί πολίτες, ενώ παράλληλα θα αναπτύσσετε την προσωπικότητά σας, θα καλλιεργείτε θετική αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση, ώστε να γνωρίζετε καλύτερα τον εαυτό σας και να τον αγαπάτε.
Τέλος επιθυμούμε να χαίρεστε τη σχολική καθημερινότητά σας και να αγωνίζεστε για την αυτοβέλτιωσή σας, μαζί με εμάς και τους γονείς σας.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΔΙΑΤΣΕΝΤΑ ΦΑΝΟΥ ΦΟΥΣΚΑΡΙΝΗ