A+ A A-

Βιωματική Δράση: Παιχνίδι Συνεργασίας

 

   Με μεγάλη επιτυχία και αποδοχή από τους μαθητές πραγματοποιήθηκε το παιχνίδι συνεργασίας στα πλαίσια των βιωματικών δράσεων του μαθήματος Projectμε τους μαθητές της Α1 γυμνασίου. Η εκπαιδευτικός είχε ήδη προετοιμάσει το χώρο στρώνοντας 6 μεγάλα άσπρα χαρτόνια σε ένα τμήμα της αυλής, τα οποία θα παρομοιάζονταν αργότερα με σχεδίες και θα είχαν σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι. Οι μαθητές βγήκαν στο προαύλιο, χωρίστηκαν σε ομάδες και πήραν το ρόλο ταξιδιωτών στη ζούγκλα.

   Έπρεπε να φανταστούν ότι περπατούν κάπου στην Αφρική σε ένα ασφάλτινο δρόμο, έπειτα μπαίνουν  σε χωμάτινο δρόμο, δρόμο με χαλίκια κτλ, αποφεύγουν ένα φίδι, πηδούν ένα ρυάκι, τεντώνονται και μαζεύουν ένα φρούτο, φτάνουν στο ποτάμι, είναι κουρασμένοι, σκέφτονται ότι ένα μπάνιο θα τους κάνει καλό, κολυμπούν, κολυμπούν, ξεχνιούνται και βρίσκονται στη μέση του ποταμού, ευτυχώς βλέπουν τις σχεδίες (χαρτόνια) και ανεβαίνουν όλοι πάνω (η κάθε ομάδα μαζί).  Και το ταξίδι αρχίζει!  Έχει κύμα, σε λίγο το ποτάμι ηρεμεί, κωπηλατούν.  Όμως κάνουν την εμφάνισή τους οι ?κροκόδειλοι! Περιτριγυρίζουν τις σχεδίες? Με φωνή δυνατή ο/η εκπαιδευτικός (κροκόδειλος) ορμά και κόβει τα πρώτα κομμάτια από μια σχεδία, μετά από τις άλλες. Οι μαθητές αναγκάζονται να περιοριστούν σε όσο κομμάτι σχεδίας απέμεινε. Πρέπει να σωθούν και να μείνουν όλοι επάνω. Ο/η εκπαιδευτικός-κροκόδειλος συνεχίζει να περιτριγυρίζει και να κόβει κομμάτια από τις σχεδίες? Οι σχεδίες μικραίνουν?Τα παιδιά στριμώχνονται.  Κάποια στιγμή ο κροκόδειλος αρπάζει και ένα πόδι?  Η εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν σταματά να δίνει εξηγήσεις.  (Μπορεί π.χ μια σχεδία να διαλυθεί, οπότε οι επιβαίνοντες κολυμπούν και ανεβαίνουν σε άλλη σχεδία).  Στο τέλος ακολούθησε συζήτηση, εντυπώσεις από το παιχνίδι.

Copyright by Γυμνάσιο Λεχαινών.

Limon Tour World Guide Tranzito